reklama

Spomienka

Včera večer som nezištne ponúkla výpomoc kamarátke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Potrebovala vybaviť zopár mailov. A to najlepšie ihneď a v pohodlí práce. Teda nie je pohodlie ako pohodlie, že? Neviem čím to je, ale som asi najzdatnejším používateľom počítača spomedzi mojich kamarátok. Tento fakt, je všeobecne známy a tak som sa o desiatej hodine večernej ešte nachádzala v jednom momentálne modernom bare, aj napriek tomu, že som si cez deň plánovala ísť spať skoro. Ide v podstate o to, že som jej pri tej príležitosti zneužívania mojej ochoty a milosti ukázala kam píšem také moje postrehy zo života. Kupodivu je to zaujalo a hneď padla požiadavka, že mám napísať aj o nej. To sa ľahko povie, ale ťažko uskutočňuje. Poznáme sa odjakživa, dá sa povedať, že od malička. Neviem však, čo konkrétne je vhodné zverejniť. Prežili sme toho spolu viac než dosť. Prvé lásky, prvú opicu a veci podobné. Istý čas sme vôbec neboli v kontakte, vedeli sme síce o sebe ale stretnutia pri kávičke a pod. sa nekonali. Každá sme v tej etape života boli niekde inde, nemyslím teraz miesto. Vtedy sme sa nevideli asi rok alebo dva a neuveríte kde sme sa stretli. S pár kamarátkami sme sa vybrali na dámsku jazdu do Prahy. Mladé babenky, bez dozoru, v plnom rozpuku sme bývali pár dní v záhradnej chatke. Úžasné dobrodružstvo . A pri tej príležitosti, raz na poludnie na Karlovom moste som stretla moju dávnu kamarátku. Neviem presne opísať ten pocit, doteraz si pamätám každý detail toho bláznivého stretnutia. Bola som strašne rada, že ju znova vidím aj keď len na chvíľu, pretože sa mi v sekunde premietli tie krásne okamžiky z detstva. Potom sme sa zase dlho nevideli a naše priateľstvo sa znovu obnovilo asi pred rokom. Som rada, že ťa mám cica.

Martina Barčáková

Martina Barčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snazim sa byt sama sebou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu