reklama

čo ma večer hreje

Dnes som pracovala šestnásť hodín. Zdá sa mi to celkom dosť a napriek tomu nemôžem už dve hodiny zaspať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ešteže mám po ruke toho najvernejšieho z mužského rodu. Teraz myslím notebook, len pre prípad, že by si to niekto vysvetlil inak. Milujem zvuk toho ventilátora vo vnútri , to je moja uspávanka na dobrú noc. Počúva sa to o dosť lepšie ako „duchaplné“ rozhovory v nočných seriáloch alebo melancholická hudba z rádia. A naviac, zospodu hreje. Skoro ako elektrická deka, ktorú som dostala na Vianoce. Už vtedy mi došlo, že je zle. Za normálnych okolností sa predsa dvaja dospelí ľudia v noci, keď je zima zohrievajú navzájom. Keď však nastúpila deka, funkcia partnera bola už viac menej nepotrebná. Tak sa aj stalo. Odvtedy mám o dosť viac tzv. životného priestoru. Všetko zlé je na niečo dobré. Zostala mi deka, prázdnych 200m2 a ja aspoň viem, čo kúpim single kamarátke na jej blížiace sa narodeniny. Kedysi, veľmi dávno, keď som bola ešte mladá a pekná som mala psa. Na veeeeľmi dlhé a obzvlášť dôrazné naliehanie sa nakoniec moji rodičia nado mnou zľutovali a naša rodinka sa rozrástla o fenku francúzskeho buldočka . Možno márne dúfali, že sa tým unormálni moje pubertálne správanie. Ale o tom potom. Chcela som len povedať, že ten notebook mi vždy pripomenie môjho nebohého hafana, pretože aj on resp. ona tak krásne hriala. Predstavte si večernú pohodičku pri televízii, alebo len tak niekde vonku na lavičke. Psík na vašich nohách, alebo v lone a to teplúčko. Na to si spomeniem, keď mám na sebe notebook, pod sebou výhrevnú deku a dorábam faktúry.

Martina Barčáková

Martina Barčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snazim sa byt sama sebou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu