reklama

Mám dobrý pocit zo života

Mám dobrý pocit zo života a chcem sa s ním pochváliť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najskôr som si to ani neuvedomovala. Prepuklo to až asi hodinu dozadu. Moje vyšťavené telo sa práve presúvalo prekvapivo po svojich z bodu A (novodobá mučiareň čiže športové centrum), do bodu B (môj dočasný domov u rodičov). V krvnom obehu mi prúdilo asi dosť veľké množstvo endorfínov či čo sa to pri aktívnom pohybe tvorí, lebo sa mi ani nezdalo že kráčam. Normálne som sa vznášala nad zablateným chodníkom. Často som mala takéto sny, po ktorých som sa budila sklamaná, že to bol iba taký krásny optimistický sen tak veľmi vzdialený od mojej šedej prítomnosti. Hnusne mrholilo, veď jar už prišla. Váh sa pomaly, ale isto vylieval z koryta a ja som sa zastavila na moste a pozerala dole. Ten kto ma pozná (a hlavne moje fóbie) určite neverí. Odjakživa totiž neznesiem výšky a to je v mojom prípade aj balkón na prvom poschodí. Tak som tam stála, opretá o zábradlie. Pršalo mi za krk, na tú nedefinovateľnú vec, ktorá mi zostala pod kožou už natrvalo po jednom šialenom žúre. Ja som len pozerala, ako tá voda preteká popod mňa. Príjemne to šušťalo a ja som pocítila hlboko v sebe niečo ako tie motýle v bruchu. A zrazu mi to došlo, možno to bolo osvietenie alebo čo. Cítila som, že tá voda je ako život. Každá vlna alebo vlnka je určitá udalosť. Každá znamená niečo nové a vždy iné. Aj bordel, čo plával v rieke mal v tej chvíli presný význam. Niekde ho prešlo viac a niekde menej. Presne tak ako aj v živote. Tá rieka, na ktorú som sa pozerala však nebola obrazom môjho života. V duchu som si predstavila moju rieku, no nevybavilo sa mi nič iné, než taký malý potok, ktorý však naberá postupne silu a mocnie. Je to zvláštne, ale vždy som podobné veci v knižkách a tak pokladala za smiešne frázy. Teraz to cítim inak. Tuším, čím to bude. Ale o tom až nabudúce... Mám dobrý pocit zo života a chcem sa s ním pochváliť

Martina Barčáková

Martina Barčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snazim sa byt sama sebou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu